luni, 24 iunie 2013

InstaLife #14

Hello :) Da...nu trebuie sa ma certati,stiu deja ca sunt neserioasa...Inca o saptamana fara nici o manichiura,insa am deja una pregatita pentru saptamana aceasta :D Dar pana una alta am inca un InstaLife,care sper sa va placa ...

Luni am avut un pic de treaba prin oras,si pentru ca era foarte cald m-am racorit cu o limo de portocale 

Marti seara am urmarit licuricii prin curtea mea :))

Miercuri am ales un smoothie de fructe de padure.Delicios !

Joi dimineata mi-a fost lene sa imi fac cafeluta si am ales sa mananc niste pepene rosu si o piersica :)

Iar la cina mi-a fost pofta de niste carbonara :D

Iar desertul a fost inghetata facuta de mine ,de cioco,cu bucati de cioco,piersica si topping de fructe de padure :)

Iubesc rochita asta <3

Cea mai buna inghetata :P

Sambata seara sotul meu facea gratarel in curte :))

Duminica am facut niste amandine si o praji cu cocos :)


Si cam atat ...stiu ca sunt multe dulciuri si multa mancarica,insa am in plan ca de saptamana asta sa tai dulciurile de pe lista,daca vreau sa imi mai fie bun costumul de baie cel nou,in august cand o sa ajung la mare :)))

Va pup !

19 comentarii:

Gya spunea...

ador genul asta de postari..mi-ai facut pofta de atatea...:X

Alinaluibrumarel spunea...

iar ma tentezi :)) de data asta am ochit pastele si inghetata :)).

allesandra spunea...

Si mie imi place cand le vad la fete :)) Te pup

allesandra spunea...

Hihi,sa nu ma injuri :P Te pup

falei oalei spunea...

great blog. Please stop by my shop about LBD when you have time. Thank you!

allesandra spunea...

Multumesc ! Miercuri incerc sa o postez :D

allesandra spunea...

Crezi ca eu as vrea sa stau pana in august?Dar nu am de ales :)) Dar apoi 10 zile nu mai auziti de mine :)))

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

hihi ;)) Multumesc !! Te pup

allesandra spunea...

Scuze :)))))

allesandra spunea...

E si gustos !!! :D

allesandra spunea...

Multumesc :)

Dia spunea...

Foarte frumoasa rochita:D Nici gratarelul ala cu arata rau:D Abia astept manichiura:)

Gabriela Streche spunea...

E superba rochita ta, imi place tare mult. Eu abia m-am intors de la mare si trebuie sa-ti spun ca e minunat, trebuie sa ajungi mai repde, cum poti sa astepti pana in august? :D

MayDay spunea...

Mi-ai facut pofta cu postul acesta! Esti tare draguta in poza cu rochita! :*

http://the-may-day.blogspot.ro/

MissHappy spunea...

Yummy! Postarea asta ar trebui sa poarte numele de InstaDelicious :D Iti vine foarte bine rochita cu buline. Am si eu una neagra cu buline albe :D Te pup.

Guţu Bianca Lucia spunea...

ma omori cu pozele cu mancarea! :))))))))

PandreaFlorina spunea...

ce bine arata smoothie-ul acela ♥

Claudia Vaga spunea...

O postare plina cu bunatati:)

Trimiteți un comentariu