luni, 17 iunie 2013

InstaLife #13

Hello ! Imi pare rau ca nu am mai postat nimic de saptamana trecuta,insa am fost destul de ocupata iar pe unghiute am purtat modele sau combinatii care deja vi le-am aratat pe blog si nu avea rost sa mai revin cu ele.O sa incerc saptamana aceasta sa fiu mai activa :) Si sa trecem la saptamana care tocmai a trecut ...

Trebuia sa va arat crema mea de maini preferata.Este de la Balea si este cu fructe de padure.Un deliciu!Si unde mai pui ca intra si repede in maini si nu este unsuroasa :)

Marti am fost necajita ca ploua....

Iar dupa masa m-am apucat de recuperat Pretty Little Liars :) Acum sunt la zi !

Miercuri asa m-a trezit sotul meu,cu cafeaua la pat!E un dulce !

Joi am fost plecati iar in drum spre casa am surprins aceasta priveliste minunata :)

Si a trebuit sa ma opresc sa fac o poza si eu :D

Iar seara am mancat un mini sandwich dintr-o painica de la Penny cu seminte de dovleac...

Vineri la desert am savurat pepene rosu,in sfarsit :D

Iar dupa masa m-am relaxat cu niste clipulete pe Youtube si un castron intreg de cirese :))

Sambata dimineata am avut un pic de treaba in oras,iar apoi am fost cu sotul meu la cafeneaua noastra preferata,iar eu am baut din nou fresh-ul meu favorit de banane,capsuni si porto :)

Duminica am avut o experienta esuata de nail art.Am vrut sa reproduc un model nautical,insa mi-au iesit linile prea grose si nici drepte nu sunt...Sper sa reusesc sa pun si eu manuta pe o banda din aceea de nail art subtirica,si atunci o sa incerc din nou :)

La cina am servit peste pescuit de sotul meu :) i'm a proud wife of a wonderful husband :D 

Iar pentru desert am facut niste briose cu cioco,cu crema de lamaie si topping de fructe de padure :)

Si am ajuns la sfarsitul saptamanii . Saptamana voastra cum a fost ? Va pup 

26 comentarii:

Dia spunea...

Chiar ai de ce sa fii mandra de sotul tau:) Ce tare arata peste prajit asa intreg:) Peisajul e superb:)

Nicoleta Alexandra spunea...

Crema de la Balea imi place si mie :*

PapadiileRuxandrei spunea...

Mmmm briose, mmm peste. Gata, am inghitit in sec! :D

mihaela pojogu spunea...

Noroc ca am mancat ieri peste ca saliva pe aici, crema cu aroma de fructe de padure suna delicios :)

nicoleta ciocoiu spunea...

bun , papa bun de tot un sot ce te iubeste si rasfata asa ca duci o viata de printesa . frumoase pozele,ne place asa ca mai vrem .

Andreea spunea...

Ce bine arata briosele :X

Alinaluibrumarel spunea...

oare o sa rezist eu fara sa cumpar vreun produs din gama cu fructe de padure de la balea? :))

Ioana Chisiu spunea...

ce de farfurii cu mancare delicioasa!! mi-ai facut pofta de ceva dulce :)))

Manases Andrea spunea...

Pretty Little Liars este serialul meu preferat si deja a inceput sezonul 4 :)

allesandra spunea...

In sfarsit e foarte cald :D

Iasmy spunea...

Mie îmi place cum ti-a iesit modelul nautical :D ma duce cu gandul la Grecia. Cand o sa ai banda , o sa fie perfecte.

allesandra spunea...

Cat de curand imi comand,pentru ca vreau neaparat sa port modelul nautical in august cand plec in Grecia :)

allesandra spunea...

Nu asta a fost intentia mea :)) De fiecare data la sfarsitul saptamanii realizez ca predomina mancarea :))

Sandra Bendre spunea...

ce de bunatatiiii- imi e foame !! :))) pupici

SandraB.ro

allesandra spunea...

Hihihi :) Eu deja ma gandesc ce inghetata sa fac in weekend :D

allesandra spunea...

Am vazut primul episod din S4 :D

allesandra spunea...

Offf nu stiu cum poti sa rezisti :)) Eu am noroc(sau nu ?) ca ajung destul de rar intr-un DM,pentru ca nu am in oras.Dar daca as avea cu siguranta as lasa o mare parte din bani acolo :)))

allesandra spunea...

Si ce bune au fost :P

allesandra spunea...

Ma bucur ca va plac postarile de genul :D

allesandra spunea...

Hihi,eu nu vreau sa va fac pofta :)

allesandra spunea...

Hihi :D

allesandra spunea...

Pfuuu toata ziua as sta cu nasul in produsele de la Balea :))

allesandra spunea...

In sfarsit a venit vara !!! :D

allesandra spunea...

Si mie mi-a placut cum arata asa intreg :)

Gabriela Streche spunea...

La mine a fost tristete mare cu vremea de saptamana trecuta insa astazi am simtit caldura (de fapt de ieri am simtit-o :D). A venit vara, a venit vara !!!! Pepene n-am mancat inca, am decis sa-i astept pe cei romanesti :D

Carmen O spunea...

o saptamana frumoasa se pare , chiar si cu ploaie !

Trimiteți un comentariu