luni, 10 iunie 2013

InstaLife #12

Hello :) Parca saptamana asta a trecut prea repede.Nici nu am realizat ca e deja luni.Dar daca e luni,e postare noua :)

Mi-am inceput saptamana cu niste accesorii super dragute 

Dupa masa am iesit cu sotul meu la o cafeluta.Am ales un frappee de data aceasta :)

Marti ne-am rasfatat cu niste Toffifee 

Miercuri am petrecut vreo 3 ore incercand sa imi fac unghiutele,si le-am sters de vreo 4 ori :))

Si pana la urma am ramas la modelul asta :P

Uleiul meu preferat de par ! Am si varianta pe rosu,si imi plac amandoua!

Iubesc zmeura si de cativa ani ne chinuim sa prindem si noi in curte.Anul asta in sfarsit s-au prins dar s-au si copt!Am mancat vreo 10 deja :))

Ultima postare cu NOTD,le gasiti aici : White & gold Imi place foarte mult combinatia de alb si auriu.Urmeaza saptamana asta negru cu auriu,iar apoi turquiose cu auriu :)) :))

Si am incheiat saptamana cu un mic gratarel in curte :D

Saptamana voastra cum a fost ? Va pup

27 comentarii:

Ancutza1993 spunea...

Foarte frumoasa saptamana :) si abia astept urmatoarele postari de unghiute

MissHappy spunea...

Ce dragut este colierul! De mult timp caut asa ceva, insa vazusem doar bratara, dar din metal comun. Sa-l porti sanatoasa. La faza cu unghiutele...crede-ma ca nu esti singura care nu se poate decide ce model sa mai faca :)) Te pup

Dia spunea...

Imediat o sa vezi cum a fost si saptamana mea, numai sa ma mobilezez sa scriu postarea:) Unghiutele imi plac tare mult si accorile la fel:D

Andreea spunea...

Foarte frumoase ambele modele de pe unghii :)
Si eu iubesc zmeura :X

IuliaBadita spunea...

De unde ai luat bijuurile din argint? :D

BeautifulM spunea...

Dar ce frumoase sunt unghiutele tale!! :X

Alinaluibrumarel spunea...

arata foarte bine ambele manichiuri :).

Nicoleta Alexandra spunea...

Frumoase manichiurile, bijuteriile sunt superbe :D

mihaela pojogu spunea...

Mi-am taiat o unghie cu cutitul si acum le am scurte, aveam multe manichiuri de probat si asa le-am lasat balta.. :))
super ca s-a prins zmeura!

Ana spunea...

Superbe unghiutele cu dantela....felicitari!

allesandra spunea...

Multumesc :D

allesandra spunea...

Hihi,ma bucur ca nu sunt singura... Macar cineva ma intelege :))

allesandra spunea...

Am vazut postare :D :*

allesandra spunea...

As manca zmeura cu kg :))

allesandra spunea...

Mi le-a adus mami din Austria,de la Bipa :*

allesandra spunea...

Multumesc :*

allesandra spunea...

Multumesc! :)

allesandra spunea...

Ma bucur ca iti plac :)

allesandra spunea...

Lasa ca ele cresc repede :) Eu vreau sa le scurtez pe ale mele astazi...Nu stiu de ce dar imi plac mult mai mult scurte,desi nu pot sa fac mare lucru pe ele.

allesandra spunea...

Multumesc ! :)

Gabriela Streche spunea...

Vaaaai zmeura!!! Au si ai mei acasa si in fiecare an ma asteapta sa culegem ce e mai bun si sa ne bucuram impreuna de ele. Anul asta nu mi-au spus daca s-au facut/copt. Dar ma duc acasa in 2 zile si le rezolv :)

Manases Andrea spunea...

Cand vad fotografiile tale cu cafea sau cocktailuri delicioase intodeauna mi se face pofta :)

allesandra spunea...

Eu cativa ani nu am pus gura pe zmeura din cauza ca foarte rar gaseam de cumparat la mine in oras :( Acu o sa profit din plin !

allesandra spunea...

Hihi :)

Larisa Duță spunea...

Frumoasă prima manichiură ! Îmi place ! Mi se pare elegantă și întocmai pe gustul meu.
Ador ciocolata Toffifee

allesandra spunea...

Ma bucur ca iti place :)

Gabriela Streche spunea...

Am fost acasa si am aflat ca ai mei au scos zmeura ... n-am inteles de ce insa nu o sa mai am ocazia sa mananc din gradina :((( SI cea din piata e asa aiurea, pana ajunge sa o cumpar eu e veche si ofilita.

Trimiteți un comentariu