luni, 3 iunie 2013

InstaLife #11

Hello ! Iata ca a mai trecut o saptamana si este din nou luni ! Din pacate este o zi de luni urata si friguroasa. Abia astept sa vina vara,vreau mult soare si caldura :) Sunt genul de om care prefera sa se racoreasca cu o limonada decat sa stau infofolita in casa ... Dar sa speram ca nu se mai lasa mult asteptata vara !

Saptamana trecuta mi-am inceput-o cu dor de mare,dor de Grecia!Vara trecuta a fost minunata si abia astept sa merg in august din nou !

Seara m-am rasfatat cu minunatele produse de la Balea.Acum folosesc gama cu cocos,insa am o rezerva din multe alte arome :))

Joi mi-am facut unghiutele :)

Iar dupa masa am avut parte de o ploaie torentiala :( 

Peisajul de sambata seara ...

Goodies de la mami <3

M-am bucurat ca un copil cand Anca de la 101fashionstreet mi-a dat like pe insta :D Ii iubesc blogul si de fiecare data ii admir tinutele <3

Sambata m-am delectat cu ultimele episoade din Grey si cu clatite ! O sa imi fie dor de ei pana in toamna ...

Ieri m-am rasfatat cu niste dulciuri de la mami si sucul meu preferat-fructe de padure !

And...this is it :) Cam asa mi-a trecut saptamana.Sper ca nu v-am plictisit ... De asemenea vreau sa va reamintesc daca inca nu v-ati inscris la concurs,ca mai aveti timp pana pe data de 7.

Kisses !!

PS : Am mai adaugat cateva produse la Blog Sale : http://allesandra24.blogspot.ro/2013/04/blog-sale.html

28 comentarii:

adinaphotobeautylife spunea...

Si mie mi-e dor de soare si de vara. Eu ma uit din nou la Anatomia lui Grey. :P Pupuci

Dia spunea...

Of vremea asta ma omoara...n-am chef de nimic. Sper sa se faca repede cald. Uneori am impresia ca nu o sa pot sa imi port fustitele si rochitele veci:)) Ce draguta e mama ta, mama cu greu sa indepleca sa imi ia cosmetice, zice ca am destule "feshtele".

Claudia Vaga spunea...

Of,si eu vreau sa fie cald odata:( Dar asta e deocamdata.
Ce bunatati ai primit tu de la mami tau;) Bucura-te de ele:)

allesandra spunea...

Cred ca si eu la vara daca nu gasesc un serial sa ma atraga,o sa il revad :D

allesandra spunea...

Offf si rochitele mele asteapta in dulap :( Pai eu de la mami am invatat :)) Ea ne face stoc si ei si mie :)) Te pup

allesandra spunea...

Multumesc ! :)

Carmen O spunea...

ce simpatice unghiute !

Alinaluibrumarel spunea...

din gama aceea balea am avut doar deodorantal :).


clatitele arata yummy! n-am mancat de mult clatite :)).

iguanitza spunea...

mmmm clatite...saptamana asta o sa fac si eu :)

allesandra spunea...

Mereu cand le vad la tine mi se face pofta :P

allesandra spunea...

Imi plac gelurile de dus de la ei si in plus imi place ca au asa de multe variante <3

allesandra spunea...

Merci ;)

Ana Onofrei spunea...

mmm clatite <3


http://anaonofrei.blogspot.ro/

MissHappy spunea...

O postare foarte draguta care ma cucereste de fiecare data, cand intru pe blog-ul tau. Te pup.

P.S. Sunt trista ca trebuie sa astept pana in toamna pt serialele mele preferate...printre care si acesta.

allesandra spunea...

:D Cred ca sunt cele mai usor de facut,insa delicioase !

allesandra spunea...

Ma bucur mult sa aud asta!Am avut emotii cand am facut prima postare de genul si ma gandeam ca ori nu o sa placa ori nu o sa am ce arata in postare :) Bun,nu de fiecare data am lucruri super de aratat dar promit sa ma revansez in concediu :)

Gabriela Streche spunea...

Eu o sa-ti spun din nou cat de mult imi place gradina si cat te invidiez ca te trezesti cu un asa peisaj.

PS: sa speram ca vine vara mai repede ca-mi vine sa-mi fac bocceluta si sa plec in tarile calde.

allesandra spunea...

Multumesc :* Sper ca vine vara ca m-am plictisit de frig !

Anul Sabatic spunea...

Mi-au placut mult pozele de saptamana asta. Imi place mult modelul dantelat de pe unghii, pentru asa ceva chiar ma gandesc sa imi iau si eu un konad :) Acum recuperez si eu Grey's Anatomy ca am ramas la sezonul 7. Iar gradina e super simpatica :D

mihaela pojogu spunea...

Am vazut si eu episoadele caci ma framantam chiar daca stiam o sa se termine lucrurile nu chiar bine.
xo

allesandra spunea...

Ma bucur ca ti-a placut postarea :D

allesandra spunea...

Acu sunt si eu la zi,dar in concediu poate mai revad vreun sezon :D

MayDay spunea...

Arata super modelul de pe unghii si "bunatatile" de la mama ta! Sa le folosesti cu placere! :*

http://the-may-day.blogspot.ro/

allesandra spunea...

Multumesc ! Te pup

IuliaBadita spunea...

Foarte faina-i manichiura dantelata. Pup!

anca.lb90 spunea...

Hey Allesandra si pe mine ma supara vremea, chiar acum ploua la Galati si imi doresc zile calde cu soare ca sa ne putem bronza dar se pare ca nu vom avea parte de ele prea curand :(. Imi plac toate pozele desi le-am vazut si pe Instagram mi-a facut placere sa le revad. Te pup, esti o dulce <3

allesandra spunea...

Of si la mine ploua acu :( Speram sa vina repede vremea buna ! Ma bucur ca ai trecut pe aici ! Te pup

allesandra spunea...

Merci mult ! Te pup

Trimiteți un comentariu