sâmbătă, 18 mai 2013

Review : Odorizant Foresan TrioDeluxe

Buna fetelor!Astazi o sa va vorbesc despre cu totul altceva decat oje/manichiura.Intai am stat un pic pe ganduri cand am primit acest produs si nu eram sigura daca isi are locul pe blogul meu,insa gandindu-ma mai bine,am zis de ce nu.La urma urmei toate suntem femei,si macar o data ne ocupam de curatenie acasa.Eu cu atat mai mult,cat sunt destul de "obsedata" de curatenie :)
Produsul despre care va voi vorbi astazi este un deodorant de baie/bucatarie sau in casa in general.Eu insa l-am folosit doar in baie,pentru ca are un miros puternic,insa sa nu va speriati,este un miros placut !
Dar intai sa vedem despre ce este vorba :)



Pe pagina celor de la TrioDeluxe gasim urmatoarele informatii :
Elimină mirosurile neplăcute. Parfumează şi purifică aerul din încăperi.
Instrucţiuni de folosire:
W.C. şi băi: câteva picături în colţuri, în suportul pentru peria de toaletă.
Dulapuri şi etajere pentru pantofi: câteva picături pe un suport vată, carton,  plută şi aşezaţi-l în interior.
Pardoseli: se toarnă un căpăcel în găleata cu apă pentru clătire.
Odorizant general: îmbibaţi suporturile celulozice sau turnaţi cateva picături într-un bol cu apă.
Animale domestice: câteva picături în spaţii afectate de mirosuri.
Găleată gunoi: câteva picături combat mirosurile reziduurilor zilnice.
Atenţie: A nu se expune produsul la temperaturi care depăşesc 50°C.
Produs concetrat.Cantitate: 125 ml

Dupa cum v-am spus eu l-am folosit doar in baie.Are un miros puternic,usor barbatesc sau daca pot compara cu un miros de padure.L-a inceput l-am folosit doar in peria de la toaleta,insa apoi am descoperit diferite moduri de a improspata baia cu ajuorul lui.Cateodata torn cateva picaturi in odorizantul de la toaleta,alteori cateva picaturi pe chiuveta,iar recent am gasit metoda perfecta :) Am un aparat din acela de la Glade,care avea o rezerva cu parfum si pe baza de baterii are un mic ventilator care atunci cand merge declanseaza mirosul parfumat din rezerva.Rezerva s-a terminat,dar noroc ca am pastrat aparatul.In locul unde era parfumul odorizant,am pus cateva picaturi din Foresan si restul am completat cu apa.Astfel ma pot bucura de mirosul proaspat fara sa tot torn eu din sticluta.

Presimt ca se va consuma foarte repede pentru ca si restul familiei este foarte incantat de el :)

Daca doriti sa aveti si voi baia parfumata gasiti aces produs pe site-ul celor de la Triodeluxe :


Iar daca am adus vorba de TrioDeluxe,vreau sa le multumesc pe aceasta cale pentru produsele oferite spre testare si in mod deosebit domnului Chis Adrian,care a facut ca aceasta colaborare sa fie foarte placuta !De asemeni nu uitati ,daca doriti sa incercati produse de pe site-ul celor de la TrioDeluxe,va astept la concursul de nail art,unde puteti castiga cateva produse foarte dragute de la Anian !


Va pup si va doresc un weekend minunat ! 

2 comentarii:

Gabriela Streche spunea...

N-am mai intalnit un astfel de odorizant si recunosc ca e tentan pentru mine care sunt obsedata sa-mi miroasa frumos in fiecare coltisor din casa.

allesandra spunea...

Si pentru mine a fost primul produs de genul acesta si ma bucur ca am avut ocazia sa il incerc :)

Trimiteți un comentariu