marți, 21 mai 2013

InstaLife #9

Hello again :) Parca nu imi vine sa cred ca deja a trecut saptamana.Nu a fost foarte bogata,insa m-am bucurat de zilele calduroase.Daca ar fi dupa mine,as vrea doua veri si o singura iarna :)

Mi-am inceput saptamana cu o manichiura pe care am purtat-o cu cel mai mare drag si care imi place foarte mult!Promit sa apara si pe blog saptamana asta :)

Marti dimineata,impreuna cu sotul meu,ne-am savurat cafeluta la terasa :)

O mica parte din ce am in gradina <3 Ador sa imi beau cafeaua afara in curte si sa le privesc !

Joi dupa masa am ales sa beau o cafea espresso,desi eu dupa masa beau cafea mai slaba.Insa am lungit-o cu laptic :)

Vineri dupa masa s-a innorat,apoi a plouat din pacate :(

Sambata am facut un tort delicios cu capsune :)

Si am avut un musafir dragut !

Si am papat primele cirese!!! Stiu ca sunt micute insa sunt din curtea mea si asta ma bucura mult!

Duminica mi-am facut unghiutele cu oja primita de la Igu ! Superba nuanta !

And i`m done ! Si acum o intrebare... Nu va place tema concursului?Pana acum am o singura inscriere...Eu am fost foarte entuziasmata cand am ales tema si m-am gandit ca o sa fie fun si o sa va placa si voua,dar se pare ca nu prea...

See you soon ! 


13 comentarii:

Gabriela Streche spunea...

Eu zic ca o sa fie mai multe inscrieri insa fetele se concentreaza acum ca sa gaseasca combinatia ideala de culori...nu ca mine ca mi-a iesit din a doua incercare :D

Vroiam sa-ti spun ca din pozele pe care ni le arati pare ca ai o viata atat de linistita si calma. Te invidiez: curte, flori in curte, cirese din pomul tau, gargarite (n-am mai vazut una de muuulta vreme). Ma linistesc mult fotografiile tale.


In privinta iernii esti darnica: eu as vrea 10 ani de vara si apoi un sezon de iarna.


Ojele sunt superbe iar tortul arata delicios.

PS: am avut multe idei imprastiate si n-am stiut cum sa le leg asa ca le-am scris de la capat cu alineat :D



Puuup

Dia spunea...

Ce frumoase sunt floricele tale, fain de tine ca stai la casa :) Sa stii ca si tortul arata foarte bine, de unghiute nu mai zic nimic:)

allesandra spunea...

Eu astept cu drag inscrierile,probabil ca aveam eu asteptari prea mari,in fine :)

Vreau sa iti spun ca eu am locuit 20 de ani la apartament si dupa ce m-am casatorit si ne-am mutat la casa nu am crezut ca o sa ma adaptez asa repede!Adevarul e ca iubesc primava-vara,sa stau in curte,sa imi beau cafeaua linistita,cateodata imi scot si laptopul si nu ma mai bagi in casa cateva ore bune :)

In privinta iernii,daca ar fi dupa mine cred ca as vrea sa fie rece si sa ninga doar de sarbatorile de iarna :D Iubesc vara si soarele,prefer sa imi fie cald si sa ma racoresc la terasa sau sa merg la plaja,decat sa ma tot infofolesc de frig !

Ma bucur ca iti place postarea :)
Te pup

allesandra spunea...

Merci mult!!! Te pup

PapadiileRuxandrei spunea...

Tortul arata minunat!! Pacat ca nu-l putem gusta. :D

misshappyandhernails spunea...

Ca de obicei pozele sunt superbe si se vede ca gasesti frumosul in orice te inconjoara. Esti o norocoasa ca stai la curte. Si asta m-a facut sa imi aduc aminte de perioada cand eram copil si mergeam la bunici. Cat despre concurs, tema este draguta, insa este si putin grea. Trebuie sa ai talent sa desenezi personaje din lumea Disney. Probabil acesta e motivul. Pupici si o saptamana frumoasa.

marchis lorena spunea...

Ce frumoas epoze! Cred ca torutul a fost delicios :) arata delicios!

allesandra spunea...

Va invit cu drag pe toate :)

allesandra spunea...

Multumesc!

allesandra spunea...

Multumesc ! In doua zile a fost gata :))

fashion doctor spunea...

instagramul face parte deja din viata noastra, e interesant sa vezi viata de zi cu zi a prietenelor virtuali. idea cu manichiura am prins-o. puppp

allesandra spunea...

Ai dreptate draga mea Stela,asa e :) Te pup

Larisa Duță spunea...

Frumoase manichiuri ! Mi-ar plăcea să le încerc !

Trimiteți un comentariu