luni, 13 mai 2013

InstaLife #8

Hello again :) Inca o saptamana a trecut ... Am crezut ca saptamana asta o sa sar instalife-ul pentru ca pana joi nu aveam nici o poza,dar vad ca pana la urma s-au adunat cateva :)

Sa vedem ...

Accesoriile preferate de joi:ceasul alb primit de la mami(New yorker) si Lacoste alb ! <3

Am iesit un pic la terasa unde m-am racorit cu o limonada :)

Am fost la bunica mea si m-am indragostit de trandafirii ei ! 

Sambata am fost la sarbi sa bem o cafeluta :)

Si tot acolo am pus mana pe GR Jolly Jewels :) Si o oja neon pentru la mare :)

Si tot de acolo am cumparat si capsuni din piata,cu gust de capsuni !Yummy !

M-am indragostit de magazinul asta !

Ne-am relaxat la terasa :)

Duminica am facut un gratarel si m-am gandit ca avem nevoie si de desert,asa ca am facut inghetata ! Am savurat-o cu topping de fructe de padure <3

Aseara am iesit in oras si pentru ca era racoare,am ales sa beau un latte ;)

Si am ajuns la sfarsitul saptamanii ! Sper ca v-a placut postarea de saptamana aceasta ! Va pup si va doresc o saptamana minunata ! Pupici !!!

13 comentarii:

Gabriela Streche spunea...

Suoer, mi-ai facut o pofta cu capsunile alea...eu n-am mancat inca din astea cu gust :( Mai astept

PapadiileRuxandrei spunea...

Ce-mi plac postarile acestea!
Limonada e..albastra?? :D

misshappyandhernails spunea...

Allesandra, ce ne faci tu noua? :D Ce de poze "dulci"! Vreau inghetata la 21:15 :)) Superbe pozicile. :>

allesandra spunea...

Hihi :)) Multumesc ! :* :*

allesandra spunea...

Ma bucur :) Este limonada obisnuita,dar are ceva colorant :)

allesandra spunea...

Si la mine a fost prima data pe anul acesta,dar acu trebuie sa apara :)

clara turbay spunea...

I like so much what you did here.

@paquetevistasbi

Miu Miu spunea...

Ce frumos e primul ceas :X

Pup

shoeper-women.blogspot.com

allesandra spunea...

Merci :) Pupici

allesandra spunea...

Ma bucur ca iti place :) Te pup

Zadin spunea...

Mi-ai lăsat apă în gură și pe Insta și aici... căpșunile sunt de vină.


www.zadinblog.com

allesandra spunea...

Eu as putea sa mananc cirese si capsuni cu kilogramele si nu cred ca m-as satura :)

Sorana Nistor spunea...

foarte frumoase pozele...capsunile arata delicios!

te pup

www.mychoicebysorana.blogspot.ro

Trimiteți un comentariu