marți, 7 mai 2013

InstaLife #7

Hristos a inviat !!!

In sfarsit am ajuns si eu inapoi pe blog!Zilele astea au fost foarte aglomerate si ma bucur ca s-a terminat toata alergatura si am timp si eu de blog!Dar ca sa ma revansez promit ca revin cu o surpriza cat de curand :) Dar astazi o sa vedem cateva imagini din saptamana mea,pentru ca din pacate nici macar de Instagram nu am avut timp ...

Mi-am inceput saptamana intr-un mod minunat,si anume au ajuns la mine ojele de la P2 Sand Style!Le ador,deja am si purtat una din ele si promit sa revin cu ele pe blog!Multumesc Ana inca o data ca mi-ai oferit ocazia sa am niste oje minunate in colectia mea!

Miercuri a ajuns mami din Austria iar pentru mine atunci a venit iepurasul(si asta e doar o parte) !!! Multumesc mami !

Primele capsuni pe anul acesta.Nu au fost extraordinare dar macar au avut un pic de gust :)

Ceas nou-accesoriu preferat in momentul de fata ! <3

Cele mai recente oje ale colectiei mele :)

Mami m-a aprovizionat cu multe rimeluri ...

Vineri mi-am inceput dimineata cu cateva lingurite de nutella!Delicioasa !

Primele ornamente de paste 

M-a chinuit un pic talentul,dar mi se pare dragut :)

Si cam atat.Sper ca v-a placut postarea de saptamana aceasta.Promit sa revin repejor cu cateva swatch-uri la oje sa le vedeti si voi! 

Va pup si va doresc o saptamana minunata !

Ps : Am uitat sa va invit la un concurs foarte dragut unde puteti castiga o paletuta Sleek :) Detalii in link :

21 comentarii:

Dia spunea...

Dragut tare iepurasul tau! Sunt curioasa ce ai primit de la mami:D

Miu Miu spunea...

Ce te rasfatata mami ta. e bine ca stie ce sa iti cumpere. Eu de multe ori nu stiu nici eu ce vreau, dar sa stie altcineva :)))


pupici

Gabriela Streche spunea...

Ojele de la P2 trebuie sa le vedem repede. Te rooooog :D


Imi doresc atat de tare o oja texturata si sper sa o gasesc foarte curand pe cea care sa-mi fure inima.


PS: e foarte frumos decorat oul tau.

Dumitrascu Florentina spunea...

Adevarat a inviat!

mayasecret spunea...

De cand imi tot doresc o oja P2 sand, Seductive mi-a furat inima de tot. :))

Enchanted Ana spunea...

Eu vreau ojele Esseeeeence!
Sa-mi spui ce denumire au pentru ca sunt super cute!
Sa te bucuri de toate!
Pupici~

Ana's Beauty Blog spunea...

Vai, ce dragut din partea ta ca m-ai mentionat, esti o scumpa :*. Sa folosesti cu placere toate produsele pe care le-ai primit si sa stii ca iepurasul tau e foarte simpatic.

Te pup :*

Mada spunea...

La cum arata iepurila as zice sa te mai chinuie cat mai des talentul.Sa te bucuri de toat ceea ce ai primit .:*

mihaela pojogu spunea...

Adevarat a inviat!
Sa le folosesti pe toate cu placere. Iepurasul e foarte simpatic :)

Monica Pusc spunea...

foarte darnic iepurasul tau! Cum ti se pare rimelul the Rocket? Il am si eu dar nu ma da pe spate :(

allesandra spunea...

Nu l-am incercat inca pentru ca am unul de la L`oreal care il foloseam deja si am inceput cu Falsies,pentru ca l-am mai avut si mi-a placut foarte mult . Te pup

allesandra spunea...

Multumesc ! Te pup

allesandra spunea...

Hihi,merci ! Te pup

allesandra spunea...

Daca nu erai tu nu puneam eu mana pe ele ! Te pup

allesandra spunea...

Sunt mortale ! Revin cu NOTD cat pot eu de repede :)

allesandra spunea...

Revin cat de repede pot cu ele :D Te pup

allesandra spunea...

Daaaa!!!Pai de multe ori nici eu nu stiu ce vreau,dar se pare ca mami stie mai bine :))

allesandra spunea...

Merci :) Urmeaza,urmeaza :)) Te pup

allesandra spunea...

That`s what i mint,Madly purpled,free hugs,Lily bloom :)

Zadin spunea...

Ceasul este cumva de pe miniPrix? Mi se pare foarte tare!


www.zadinblo.com

allesandra spunea...

Este de la New Yorker :)

Trimiteți un comentariu