luni, 27 mai 2013

InstaLife #10

Hello,hello :)
Iata ca inca o saptamana a trecut.A fost o saptamana frumoasa si un weekend si mai frumos,dar care imi pare rau ca a luat sfarsit :)

Mi-am inceput saptamana in modul preferat mie,impreuna cu sotul meu,la terasa si savurand un fresh de banane si capsuni <3

Seara ne-am rasfatat cu pancakes :)

Imi iubesc trandafirii din curte <3 Sunt asa de frumosi!

In sfarsit s-au copt ciresele in tanarul cires din curtea mea :)

Joi aveam chef de ceva dulce si nu ne puteam hotari intre cele doua,asa ca pana la urma le-am deschis pe ambele :))

Ultima manichiura de pe blog !

Vineri am iesit din nou cu sotul meu la o cafeluta :) 

Si cu vremea asta ploioasa am reusit si eu sa imi port balerinii :)

Sambata am avut parte de o zi minunata alaturi de prietena mea!I`m gonna miss you :*

Si ne-am rasfatat cu un pic de cioco :)

Iar astazi am savurat ultima cafea impreuna pe anul acesta :)

Si asta a fost saptamana mea :) Sper ca v-a placut ! In continuare astept inscrierile la concursul aniversar,mai aveti timp pana pe data de 7 iunie! Nu vreau opere de arta,insa vreau sa vad initiativa si pasiune :) Va pup si va imbratisez cu drag!

45 comentarii:

Dia spunea...

Ce balerini frumosi ai:)

Kitty91 spunea...

mi-a placut :D. Pleaca prietena ta? Sau de ce esti asa sad? :(

Dee spunea...

Cand citesc postari de acest gen mereu mi se face pofta de bunatati. ;))
O saptamana frumoasa.
Pupici

MissHappy spunea...

Imi plac mult de tot postarile tale de acest gen. Pozele sunt minunate ca intotdeauna. Balerinii sunt ff frumosi cu accentele acelea aurii. Sa ii porti sanatoasa. Iar ciocolata...inteleg de ce le-ati deschis pe ambele :D Pupici.

allesandra spunea...

Ma bucur ca ti-a placut :) Da,prietena mea locuieste in Londra si vine doar o data pe an :)

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! Da,asa e cu ciocolata :))

allesandra spunea...

Acu am vazut si eu ca au fost cam multe dulciuri,sper saptamana asta sa nu mai fie :)

allesandra spunea...

Merci :) I-am primit abia luna trecuta si cum au fost zilele a;ea calduroase nu am apucat sa ii port,insa zilele astea am profitat de ei din plin :)

Kitty91 spunea...

hehe, si a mea la fel :)

From Meg with Love spunea...

ce frumos :) si eu am desfacut o cioco acum, doar ca e heidi. nu am gustat niciun sortiment din cele doua milka.
pup!

Bia spunea...

Ador unghiutele cu albastru :)

allesandra spunea...

Cea amaruie mi-a placut mult,cealalta e cu bucati de zahar ars/caramel si nu prea e pe gustul meu :)

Alinaluibrumarel spunea...

pare ca ai avut o saptamana faina :).

Mada spunea...

Bine ca nu sunt singura cu talpi de urias :)

Nu imi fac pe comanda , merg in toate magazinele pana gasesc , de obicei gasesc la Marelbo ,sau mai comand de pe net dar foarte rar iar atunci cand o fac verific marimea in tabel ,eu am 28 cm talpa si pe unele site-uri corespunde cu 41 iar pe altele cu 43.

Bia spunea...

Eu mai gaseam pe la Deichmann, dar de multe ori am suferit ca trebuia sa fac compromisuri si toti pantofii care imi placeau imi erau mici.

PapadiileRuxandrei spunea...

Imi plac balerinii tai. Si cu ciresul m-as imprieteni bini di tat. :D Te pup!

Gabriela Streche spunea...

aaa abia am mancat o gramada de cirese...cumparate din piata e drept dar tare bune au fost :D
Si daca tot vorbeai de floricele eu sunt tare incantata ca mi-a inflorit cactusul!
Te puuup

Claudia Vaga spunea...

Prima poza mi-a lasat gura apa:D

Dumitrascu Florentina spunea...

Doamne ce-as manca si eu niste cirese

BeautifulM spunea...

Pancakes!!!!! :X De la un timp imi e si frica sa ma mai uit la postarile de genul . Mereu ma tenteaza cate ceva si la ore nepotrivite :)))

allesandra spunea...

Da,in ciuda vremii de afara :)

allesandra spunea...

A fost reusita saptamana,mai ales ca am petrecut cele 2 zile cu prietena mea :) Te pup

allesandra spunea...

Merci !Si mie mi-a placut mult combinatia :*

allesandra spunea...

Hihihi ,hai la mine :) Pup

allesandra spunea...

As manca cirese cu kg si nu m-as satura ;)) La fel si capsuni si pepene :D Te pup

allesandra spunea...

Este fresh-ul meu preferat :)

allesandra spunea...

Fugi la piata si cumpara :D

allesandra spunea...

Oooo si eu patesc la fel :))))

Adelina spunea...

Cu ce e cioclatica aceea pe care scire "Zartherb"?Dupa ambalaj seamana cu sortimentul cu spuma de ciocolata neagra...?

Larisa Duță spunea...

Mie îmi place shake-ul cu banane și cocos ! Am încercat și un tip de fresh (dar fără căpșuni), însă nu a fost la fel de bun ca shake-ul ! Oricum, pare yammy cel încercat de tine:D
Ce drăguți sunt balerinii !

SpecialKoko spunea...

Pancakes :x

Anul Sabatic spunea...

Foarte draguti balerinii! imi plac la nebunie :) si cat de tare ca ai cires in curte :D

Gabriela Streche spunea...

ahhhh pepene!!! Sa vina pepenele mai repede!!!!

mihaela pojogu spunea...

O portie pancakes cu un pahar de lapte as servi si eu acum :P
Frumosi balerinii.

allesandra spunea...

:) Multumesc !

allesandra spunea...

Am un cires si un cais :)

allesandra spunea...

Imi era dor ! As face in fiecare saptamana :)))

allesandra spunea...

Banane si cocos nu am incercat ,dar suna tentant! :)

allesandra spunea...

Era ciocolata amaruie,dar fara spuma :)) Foarte buna !

Dara spunea...

Vai ce ciresele frumusele si ce pofta mi-ai facut de ele!!!:)

Adelina spunea...

Miami, mi-ai facut pofta acum :)

Nicoleta Alexandra spunea...

Foarte frumosi balerinii <3

allesandra spunea...

Hihi,si eu as manca cirese non stop :)

Bia spunea...

:) In sfarsit am mai intalnit pe cineva care sa poarte numar asa de mare la pantofi. Eu port 41 si cateodata nici aia nu imi sunt buni. Tu unde iti gasesti? Sau iti faci pe comanda?

Mada spunea...

Uite cine imi face pofta de ciocolata :D
Balerini sunt foarte frumosi , eu port 42 la papuci si nu gasesc balerini care sa imi vina si sa imi palca .
Se pare ca ai avut o saptamana foarte frumoasa:*

Trimiteți un comentariu