marți, 30 aprilie 2013

InstaLife #6

Hello :) Imi cer scuze ca nu am apucat ieri sa postez instaLife-ul insa m-am apucat de curatenia de Pasti si seara am fost franta ... Dar cred ca multe ma intelegeti :)
Si sa incepem ...

Imi doream de mult timp sa incerc primer-ul de la elf si in sfarsit am reusit sa pun manuta pe el.Pana acum l-am incercat o singura data si mi-a placut foarte mult.M-a mirat ca desi a fost foarte cald,mi-a rezistat machiajul aproape intact de dimineata si aproape pana seara,si unde mai pui ca dupa masa am facut si gratar in curte :) Like !

Nu am mai mancat de mult timp halva si cand am vazut-o la Lidl a trebuit sa o iau :) E foarte buna,si mai mult de o bucatica nu poti manca pentru ca e foarte dulce.

Marti am primit aceste produse de la TrioDeluxe . O sa revin cu review la ambele produse,insa ca o mica dezvaluire pot sa va spun ca am incercat deja masca de par si cred ca o sa ne intelegem foarte bine.Dar mai multe in curand :D

Si daca tot a fost o zi asa de frumoasa,am profitat si am iesit cu sotul meu un pic la plimbare ... 

Miercuri mi-a ajuns comanda de la MyaShop :) Nu mai aveam base coat si tot am amanat sa imi iau unul nou.L-am ales pe cel de la essence si deocamdata imi place.Daca tot am pus comanda am ales sa iau si un top coat sa il testez un picut si inca o oja din colectia Nude Glam,pe care deja ati vazut-o in postarea trecuta si deja stiti ca o ador :)

Vineri am primit si premiul castigat la giveaway-ul dragei Jolie ! Multumesc frumos draga mea inca o data ! Abia astept sa le incerc,deja am deschis lotiunea de corp si vreau sa va zic ca miroase divin...

Seara am iesit la plimbare si nu am putut sa ii rezist liliacului acesta!Imi place foarte mult cum miroase liliacul!

Am iesit un pic la plimbare cu masinuta mea scumpa.Si cat o asteptam pe soacra mea,ne-am pierdut timpul cu pozele :)

Manichiura mea essence Nude Glam - Iced latte ! Love it!

Si cam asta a fost saptamana mea.Sper ca v-a placut!Saptamana voastra cum a fost ? Gata curatenia ? :) 
Va pup !!

15 comentarii:

Dumitrascu Florentina spunea...

n-am mai mancat halva de... nici nu mai tin minte :)) si uitasem de ea.

adinaphotobeautylife spunea...

Te-am nominalizat aici http://adinaphotobeautylife.blogspot.ro/2013/04/the-versatile-blogger-award.html :*

allesandra spunea...

Al meu e varianta perlata :) Mi l-a luat o prietena din TM dintr-un magazin :)

allesandra spunea...

Nici eu nu mai mancasem de cativa ani cred :)

Gabriela Streche spunea...

Eu am facut curatenie in weekend asa ca acum sunt linistita :D


Ce pofta mi-ai facut de halva. A trecut multa vreme de cand n-am mai gasit halva buna ca pe vremuri. Am luat de cateva ori in diverse variante de la diverse magazine dar nici gand de gustul bun pe care-l stiam eu. Zici ca pe asta de la lidl ai luat-o? O sa o caut si eu.

Violeta Balan spunea...

Am si eu untul de corp Planet Spa si il adorrrrr :X O sa iti placa sigur :*

allesandra spunea...

Ce bine de tine :)


La lidl gasesti,erau 3 variante:simpla,cu cacao si cu migdale :)

allesandra spunea...

Miroase superb ! :*

allesandra spunea...

Merci ! Pana acum ce am incercat mi-a placut,si anume crema de corp si parfumul :D

RaLDiaconescu spunea...

o sa imi iau si eu essence nude :D se vede prea frumos
:*

Camy spunea...

Ce frumoasa e oja aceea ❤

Si eu ador liliacul ❤

allesandra spunea...

Merita :) Te pup

allesandra spunea...

Daaa,imi place foarte mult,este asa de finuta !

Si eu ador liliacul :)

Bia spunea...

Sper din suflet să-ţi placă produsele!

Si apropo, şi eu iubesc liliacul!
O săptămână frumoasă, pupici! :*

Loloablestuff spunea...

Hm, de unde ai luat primerul elf? Al meu nu arata asa :( Vad ca are pretul pe el, deci e dintr-un magazin fizic? As adora sa-l pot cumpara fara sa fiu nevoita sa dau comanda online!

Trimiteți un comentariu