luni, 22 aprilie 2013

InstaLife #5

Hello :D Si iata ca a mai trecut inca o saptamana ! Desi trec destul de repede zilele,eu abia astept sa treaca luna asta.Pana una alta,ma bucur din plin de zilele frumoase si insorite!Cred ca din decembrie asteptam vreme frumoasa :))

Mi-am inceput saptamana cu o masa de vara :D E meniul meu preferat!Mai lipsesc rosiile de gradina !

Se vede ca a venit soacra mea acasa :D Ne-a rasfatat cu langosi cu branza si marar ! 

Am recuperat ultimul sezon din Grey`s Anatomy...Mai am de vazut 2 episoade si sunt la zi in sfarsit !

Si daca ne-am invatat ca la Romanii au talent mereu sa rontaim ceva,de data asta a fost o pizza de casa facuta tot de soacra mea!Cea mai buna ! 

Prima inghetata pe anul asta !!! Desi preferata mea e cea de cioco,mi s-a lasat la asta de capsuni cu vanilie :)

Imi iubesc curtea!Mai ales primavara cand prinde viata :)

 Vor urma si pe blog :)

Asta a fost saptamana mea :) A voastra cum a fost ? Va pup !


24 comentarii:

Bia spunea...

frumoase poze! Pupici :*

Dumitrascu Florentina spunea...

chiar as manca si eu o pizza :)

Dara spunea...

Hmm ce pofta imi face de toate alea.
Si eu am recuperat Grey's si mai am tot asa doua episoade.

misshappyandhernails spunea...

Pozele ca de obicei foarte frumoase. Mi s-a facut o foame :)) Iar ultima poza, arata atat de frumos manichiura. Imi place oja si fluturasul Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

allesandra spunea...

Merci ! :* :*

allesandra spunea...

Hihi :)) De casa e cea mai buna :)

allesandra spunea...

Asa poftesc eu la toate postarile de pe bloguri :))

PapadiileRuxandrei spunea...

Ai avut o saptamana frumoasa! Noroc ca am mancare in fata mea ca altfel sigur mi s-ar fi facut foame cu asa poze! :)

allesandra spunea...

Multumesc ! O sa fac un NOTD :D

Dia spunea...

Deci ai o super soacra:)Sper sa am si eu noroc de una asa:D In alta ordine de idei, rosiile de graina le astept si eu cu mare nerabdare din iarna inca. Imi plac alea mai rozalii fara multi samburi. Bunica le zicea rosii carnoase:)) Lalelele sunt florile mele preferate si fluturii sunt slabiciunea mea:D Am mancat si eu o inghetata zilele trecute, desi eram cu gatul in paragina, dar cu greu spun Nu inghetatei. Cred ca cu altceva nu am probleme de acest fel. Noromal ca acum ma supara rau o amigdala. imi urasc amigadalele:P

IuliaB (www.iuliabadita.ro) spunea...

Te invidiez ca erai in urma cu Grey's Anatomy pentru ca eu astept de 2 saptamani (cred) dupa noul episod :(.

Gabriela Streche spunea...

LANGOSI!!!!!! Au trecut cativa ani de cand n-am mai mancat una.Ce pofta mi-ai facut...pentru asa ceva m-as pune si eu la framantat.

mihaela pojogu spunea...

si eu astept noi episoade cu sufletul la gura :)

allesandra spunea...

Noi numai de casa mancam si ce buni sunt :D Asa ca eu zic ca merita sa te apuci :D

allesandra spunea...

Te cred :)

MayDay spunea...

Mi-ai facut pofta cu majoritatea pozelor! :)



http://the-may-day.blogspot.ro/

allesandra spunea...

Sa nu ma injuri :D

adina-dumitrita petrean spunea...

pizzzaaaaa , inghettaaaaatttaaa, fluturaaaasii

allesandra spunea...

Hai la mine :D

allesandra spunea...

Hihi :)) Asa patesc si eu mereu cand ma uit la postariile de genul si vad mancare :D

allesandra spunea...

Soacra mea mereu ne rasfata :) Am noroc ca a lucrat la un restaurant si mereu vine cu ceva nou,iar eu se pare ca am inceput sa fur de pe la ea :) Mie imi place sa imi cumpar praf de inghetata si sa imi fac sandwich intre foi de napolitana :)

Claudia Vaga spunea...

Imi place micul tau dejun!:)

allesandra spunea...

Merci :) Cel mai gustos mic dejun !

allesandra spunea...

Eu am perioade cand nu m-as uita non stop,apoi fac pauza :) Asa astept eu acu fiecare episod din The Carrie diaries :D

Trimiteți un comentariu