luni, 15 aprilie 2013

InstaLife #4

Hello,hello :) Inca o saptamana a trecut ! Inca putin si ne vom bucura de zilele calduroase.Din pacate saptamana asta am avut parte doar de vreo 3 zile cu soare,in rest a fost innorat iar acum ploua :(

Mi-am inceput ziua ca de obicei cu o cana de cafeluta cu multa spuma de lapte si rasfoind blogurile :)

Am vrut sa va arat si voua ce wallpaper dragut si colorat am eu pe telefon :) 

Joi m-am bucurat de vremea minunata de afara ... 

Iar la pranz am gatit o tocanita de ciupercute :)

Vineri nu am avut chef sa fac nimic dulce si am ales o Milka.Chiar eram curioasa cum e cea cu bombonele :) 

Sambata mi s-a facut dor de mare,de Grecia si de vara!Asa ca mi-am baut cafeluta in cana care mi-am adus-o din Paralia Katerini 

Iar ieri am mai profitat de vremea frumoasa si am stat in curte :) De fiecare data imi place sa admir cerul iar acum avea niste nori jucausi ...

Si cam asta a fost saptamana mea :) 


Va pup si sunt curioasa cum a fost saptamana voastra ! :)

13 comentarii:

MissHappy spunea...

Imi place f mult postarea ta. Avem ceva in comun, wallpaper-ul de pe telefon. Ador penele de paun! Tocanita pregatita arata foarte yummy. Saptamana mea a fost una destul de obisnuita. Nimic special :)

Bia spunea...

Ce bine arata mancarea!


Pupici, o saptamana frumoasa! :*

allesandra spunea...

Multumesc ! Si tu sa ai o saptamana minunata ! :*

allesandra spunea...

Ma bucur ca iti place postare si wallpaperul !Dupa cum vezi nici saptamana mea nu a fost foarte deosebita :)

Gabriela Streche spunea...

Cu tocanita de ciuperci mi-ai facut o pofta de-mi vine sa ma duc acum sa fac...de ciocolata nu mai vorbesc. Am o curiozitatea: minunea aia de cafea o faci cu un aparat?

allesandra spunea...

Hihi :)) Cafeaua e simpla ori la filtru ori espresso,depinde cum am chef dar secretul este laptele :) Am un aparat de facut spuma de lapte :)

Dumitrascu Florentina spunea...

ai primit o nominalizare de la mine :)
http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/04/tag-versatile-blogger-award.html

allesandra spunea...

Multumesc :)

Andreea Vasilache spunea...

Asa ma bucur ca a venit in sfarsit primavara <3

Gabriela Streche spunea...

aaaa ma gandeam eu ca e ceva masinarie speciala la mijloc. ubesc cafeaua cu lapte. Am mai testat si eu unul (i l-am facut mamei cadou mai exact) insa din pacate nu iesea asa cum mi-as fi dorit. Tu ce folosesti?

allesandra spunea...

Si eu !! De cand o astept ! :)

Ancutza1993 spunea...

Iei in sfarsit primavara..imi place wallpaper-ul ;)

Te invit la un giveaway aromat pentru primavara

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/04/i-love-cosmetics-giveawayonly-ro.html

allesandra spunea...

Da,si eu o asteptam de mult timp :)

Trimiteți un comentariu