luni, 8 aprilie 2013

InstaLife #3

Hello :) Din  pacate asta a fost o saptamana scurta si destul de neinteresanta.A fost frig deci nu prea am iesit din casa.Inca astept cu nerabdare sa vina primavara ...

Cel putin cand ma uit la mine in curte arata a primavara :)

Cei de la essence erau curiosi cum arata colectia noastra cu produse essence si eu am prezentat-o pe a mea,care dupa cum se vede consta in oje :)) Singurul produs essence care il mai am si nu este pentru unghii este un tus carioca,de care sunt foarte multumita:)

Vineri mi-a ajuns si noua carcasa pentru telefon.M-am indragostit de ea si am de gand sa imi iau si alte culori!Nu-i asa ca e draguta ? :)

Evident seara s-a incheiat cu Romanii au talent,dar si cu o budinca de cioco :D

Si cam asta a fost saptamana mea ... Nu foarte interesanta,dar sper ca saptamana viitoare sa fie mai draguta si cu multa vreme buna ! Va pup !!!

15 comentarii:

Dumitrascu Florentina spunea...

carcasa polka dots :)

Jolie spunea...

Ce de lacuri de unghii <3! Faina carcasa! :*

Andreea Vasilache spunea...

Foarte draguta carcasa. :) Ce telefon ai?

Gabriela Streche spunea...

Doamne-ajuta cu vremea buna ca ma apuca depresia deja :)

allesandra spunea...

Multumesc ! Galaxy S2 :)

allesandra spunea...

Daaa,vreau toate culorile :D

allesandra spunea...

In fiecare dimineata primul lucru pe care il fac este sa ma uit pe geam sa vad daca avem soare :(

Miu Miu spunea...

Ce cute e noua carcasa :D

Toxic Cupcake spunea...

Iii de unde carcasa? E uber cute :D

allesandra spunea...

De pe ebay :)

Gabriela Streche spunea...

Ce frumos trebuie sa fie sa ai curte in care sa plantezi floricele...cred ca te binedispun chiar si pe vremea asta urata.

allesandra spunea...

Daaa!Eu am crescut la apartament si nu credeam ca o sa imi placa sa stau la casa.Cel mai mult imi place primavara/vara sa imi beau cafeluta afara :)

allesandra spunea...

Merci :D

Claudia Vaga spunea...

Buna!:) Tocmai ti-am descoprit blogul datorita lui Jolie:)
Carcasa arata super,e girly si romantica:) Foarte draguta,s-o folosesti cu placere!
Pe mine aici ma gasesti:ciocolatacuzahar.blogspot.ro

allesandra spunea...

Multumesc!Bine ai venit pe blogul meu,sper sa iti placa :)

Trimiteți un comentariu