luni, 1 aprilie 2013

InstaLife #2

Hello!Iata ca a mai trecut o saptamana.Nu imi vine sa cred ca e deja aprilie si afara e inca frig :( Abia astept primavara sa ma pot bucura de soare si vreme frumoasa.

Mi-am inceput saptamana in cel mai frumos mod posibil :) Am primit pachetelul cu oje de la Ana.Multumesc inca o data :*

 In timp ce eu ma chinuiam sa fac pozele la unghiute pentru postare,pisu meu mic mi s-a alaturat.E foarte curios si mi s-a parut haioasa moaca lui :)

Joi mi-a fost pofta de niste paste si mi-am facut niste carbonara :) Sunt pastele mele preferate.

 Si mi-am facut si unghiutele cu una din ojele primite.Mi-a placut foarte mult combinatia,drept dovada ca le-am tinut o saptamana :)

Vineri am fost la Lidl si nu am putut rezista tentatiei sa imi cumpar batonul asta cu susan.Am sperat ca v-a semana cu ceva ce am mancat asta vara in Grecia.Din pacate nu a fost asa dar mi-a placut :)

 Iar seara am facut niste clatite pe care le-am savurat cu sotul meu in timpul emisiunii "Romanii au talent".Sunt curioasa daca urmariti emisiunea,care numar v-a placut cel mai mult ?

Sambata am aniversat 1 an si 8 luni de la nunta noastra.Ce dor imi este de ziua aia si chiar si perioada de dinaintea acelei zile <3 A fost o zi deosebita !

  Duminica seara mi-a fost pofta de un sandwich la aparat,in care mereu imi place sa pun si ceapa :)

Cam asta a fost saptamana mea.Stiu ca nu a fost foarte palpitanta dar sper ca v-a placut!La voi cum a trecut saptamana? Va pup ...

31 comentarii:

Dia spunea...

Vai ce fata scumpica are al tau motan. Mi-e o foame si tu vii cu bunatati pe aici Ma duc sa imi fac si eu ceva bun si rapid. Te pup!

Dumitrascu Florentina spunea...

mi s-a facut foame:)

allesandra spunea...

Hihihi :) Ce faci bun,ca si asa sunt in pana de idei la capitolul gatit pentru sapt asta? Te pup si eu

allesandra spunea...

Fugi repede si papa :)

maRyya spunea...

ojele cu glitter sunt superbe <3

Dia spunea...

Eh, mi-am facut o salat din ce am mai gasit prin frigider:))

Ancutza1993 spunea...

O saptamana frumoasa ai avut..ojele sunt superbe si pisicul tau ce pot sa zic ii asa de cute

Andreea Vasilache spunea...

Ojele sunt superbe :X
Si mie imi plac sandvisurile la aparat, dar deobicei mi-e lene sa fac :))

Nicoleta Alexandra spunea...

Ce frumoase sunt ojele <3

Gabriela spunea...

Yum, diseara imi fac sandwich ca mi-e pofta! :)) Sunt foarte frumoase ojele, sa le folosesti cu placere!
PS: La multi ani voua!

Kitty91 spunea...

La multi ani si mult inainte :*!
Pisicul e super cute <3
Daca mai vad multe poze cu paste o sa lesin de foame :)))

PapadiileRuxandrei spunea...

Ce frumoase sunt top coat-urile! Si ce pofta mi-ai facut cu pastele. Cred ca maine fac si eu. :)

Violeta Balan spunea...

Hei si tu prezinti numai bunatati? :)) :X
Ce draguta e pisicuta. Pup :*

Gabriela Streche spunea...

Daaa si eu am avut in weekend o pofta de sandwich la aparat...m-am dus la Mega si am cumparat cele necesare ca sa-mi fac pofta :)) Cat despre carbonara arata minunat. Si eu iubesc pastele astea...astea si quattro formaggi.



PS: Rochia de mireasa e superba.

allesandra spunea...

Multumesc :*

allesandra spunea...

Hihi,doar ce imi place mie sa mananc :D Multumesc ! Te pup

allesandra spunea...

Multumesc ! Eu as manca in fiecare zi :))

allesandra spunea...

Multumim ! Pastele si pizza sunt preferatele mele :))

allesandra spunea...

Multumim ! :*

allesandra spunea...

Daa!Pacat ca nu le aduc si la noi :)

allesandra spunea...

Si mie :)) Dar aseara chiar aveam pofta :*

allesandra spunea...

Multumesc ! E foarte curios :)

allesandra spunea...

Daa!! Toate ojele cu glitter sa vina la mine :)) Pacat ca nu le aduc si la noi :(

Camy spunea...

Ah, vreau si eu paste!

Ale M spunea...

Ce frumoase sunt ojele, sa le folosesti cu placere! Mie imi plac asa de mult batoanele cu susan, de orice fel :D Iar dintre sandwichuri calde, preferatul meu e cu cascaval, ceapa verde si piper, sa incerci cu ceapa verde in loc de ceapa, e mult mai bun :)

allesandra spunea...

Sunt usor de facut :)

allesandra spunea...

Mutumesc!Astazi mi-am luat baton de susan cu miere tot de la Lidl :) O sa incerc si sandwich-ul cu ceapa verde!

vintageprocess.com spunea...

I love it!!!! Really nice!!

Bia spunea...

Ador postările de genul acesta.
Eu ţi-am descoperit abia acum blogul şi îmi place!

Pupici! :*

allesandra spunea...

Thank you ! :)

allesandra spunea...

Multumesc ! Ma bucur ca iti place :) Imediat il rasfoiesc si eu pe al tau :)

Trimiteți un comentariu