luni, 25 martie 2013

InstaLife #1

Buna fetelor :) Nu stiu daca stiti cat sunt de obsedata de Instagram si cat de mult imi plac postarile Iguanitzei cu InstaLife.Si m-am gandit ca daca tot imi plac asa de mult de ce sa nu incerc si eu.Nu pot sa promit ca o sa postez in fiecare saptamana dar daca o sa am "material" cu siguranta ca voi posta :) Sper sa va placa !

Mi-am inceput saptamana in cel mai frumos mod posibil,si anume am primit un pachetel din partea lui Igu !!Primele mele huse pentru iubitul meu telefon :D Dulciurile le-am devortat impreuna cu sotul.De tartele de la Yankee sunt indragostita,iar oja este minunata!Multumesc inca o data !

Am continuat cu inca un pachetel,si anume produsele Tresemme castigate pe blogul Cameliei.Sunt asa bucuroasa ca am ocazia sa incerc spray-ul termoprotector Tresemme!Am auzit numai pareri bune :)
 
Marti a fost o zi minunata de primavara si am iesit de dimineata cu sotul meu in oras.Eu am savurat un fresh de ananas.Delicios :)

Tot marti am primit lalele de la socru meu :)

Si daca tot a fost o zi minunata am zis de ce sa nu facem si un gratar in curte :) A fost primul pe anul acesta,dar cu siguranta vor urma multe pentru ca este meniul nostru preferat de duminica in sezonul mai cald.
 
Miercuri mi-am facut unghiutele,pe care le-ati putut vedea AICI  
 
 Si mi-am incheiat ziua cu un citat ...

Vineri cand m-am trezit ma astepta o surpriza afara ... zapada :( Din nou ... Deja nu mai am rabdare,vreau sa vina primavaraaaaa !

 Sambata m-am relaxat cu un episod din The Carrie Diaries.Si mi-a placut foarte mult episodul acesta :)

Iar seara am incheiat-o cu Romanii au talent si pancakes :) Reteta o aveti AICI

Iar duminica am facut o prajitura cu piersici si crema de lamaie :)

Cam asta a fost saptamana mea pe Instagram.Acu este randul vostru sa imi spuneti daca v-a placut sau nu si desigur puteti sa imi lasati link daca aveti si voi postari de genul acesta :) Va pup si va doresc o saptamana cat mai calduroasa!




26 comentarii:

MayDay spunea...

Ce bine arata prajitura! Si fresh-ul ! :)

Gabriela Streche spunea...

Super, super ma bucur mult ca ai preluat idea de la Iguanitza. Si mie imi plac mult postarile ei si a fost o surpriza placuta sa vad Instalife si aici.


Catvea comentarii:
- tartele Yankee Candle sunt adorabile
- spray-ul termoprotector il am si eu de vreo luna si imi place pentru ca intind parul mult mai usor. Despre efectele de protectie nu pot insa sa spun nimic pentru ca nu a trecut indeajuns de mult timp de ca

Camy spunea...

Mie mi-a placut, urmaresc cu drag postari de acest gen :)
Si ma bate gandul sa fac si eu :)

allesandra spunea...

Hai Camy cu postarea :)

allesandra spunea...

Ma bucur ca a fost o surpriza placuta :) Si mie imi plac foarte mult tartele Yankee,as vrea sa incerc si lumanarile!Fresh de ananas nu am mai baut nici eu pana sapt trecuta,dar mi-a placut foarte mult :)

allesandra spunea...

Macar cu fructele sa ne gandim la primavara :)

coco spunea...

ai avut o saptamana tare reusita :)

Dara spunea...

Si mie mi-a placut. Incepe sa imi placa instagram-ul tare mult :).

Ale M spunea...

Ce bine arata deseturile, esti fata harnica ;) Imi plac si carcasele de telefon, imi trebuie si mie una noua si simpla. imi placea cea mov inchis. Eu am cu pietricele si mi-au picat din ele, acum sunt ca diva in mizerie :)))

mihaela pojogu spunea...

promit ca o sa incerc reteta ta de clatite dupa ce termin cu superblog.
sa le folosesti pe toate cu placere si saptamana asta sa fie cel putin la fel de buna ca cea prezentata, te pup!

allesandra spunea...

Multumesc ! Saptamana a inceput bine,insa acum ninsoarea asta m-a cam suparat :) Te pup

allesandra spunea...

Imi place cand am timp liber sa mai incerc cate ceva in bucatarie :) Eu acum astept o carcasa noua albastru deschis cu bulinute albe :D

allesandra spunea...

O...eu as sta toata ziua :))

allesandra spunea...

Multumesc :)

Violeta Balan spunea...

Mmm ce pofta mi-ai facut de clatite :X Super produsele care le-ai primit. Iguanitza este preferata mea dintre bloggerite :* pup

allesandra spunea...

Hai ca se fac repede ? ;)) Datorita lui Igu am eu blog :) Te pup

Gabriela spunea...

Ce bine arata prajitura! :) Si eu abia astept primavara, m-am saturat de vreme mohorata si frig..

Violeta Balan spunea...

Te-am adaugat si in blog roll, sa am cat mai multe fete dragute pe care sa le urmaresc :D pup

allesandra spunea...

Multumesc ! Si eu abia astept primavara,insa nu cred ca o sa ne bucuram prea repede :(

Miu Miu spunea...

Ce de dulciuri. Yamy yamy :D :X

allesandra spunea...

Pai cum sa treaca saptamana fara ceva dulce :)

Bia spunea...

Postarea mea se numeşte Pics of the week. Dacă îţi face plăcere, te invit să arunzi o privire: http://wanna-love06.blogspot.ro/2013/03/pics-of-week-4.html

:*

allesandra spunea...

Imediat intru sa vad!Imi plac foarte mult postarile de genul acesta :)

allesandra spunea...

Multumesc ! O sa te adaug si eu :*

Carla spunea...

Foarte dragut blogul tau :* de acum te urmaresc prin GFC, pupici :*

http://sunafterstormblog.blogspot.ro

allesandra spunea...

Multumesc ! Si tu ai manichiuri foarte dragute :D Te pup

Trimiteți un comentariu