miercuri, 6 martie 2013

A venit primavara !

Buna fetelor!Astazi nu am sa va arat o manichiura,in schimb mi-a fost dor sa vorbesc cu voi :) A venit primavara!In sfarsit!Deja tanjeam de prea mult timp dupa un pic de soare cald.Ador zilele de primavara caldute,cand vremea frumoasa parca te imbie sa stai afara si parca mereu iti gasesti ceva de lucru numai sa nu intri in casa :) M-am gandit sa va arat in cateva fotografii cum am simtit ca a venit primavara la mine ...

Iubesc florile de primavara,iar cand am vazut ghiocei la bunica mea in gradina m-am bucurat foarte mult...






Saptamana asta m-am bucurat de mult soare si nu am rezistat sa nu ma plimb un pic pe malul Dunarii...





Un alt lucru de care ma bucur mereu o data cu venirea primaverii este ziua mea :)



Nu am primit multe lucrusoare de ziua mea insa doua dintre ele m-au facut foarte fericita :D


Nu stiu ce as putea sa adaug in plus decat ca sunt indragostita de noul meu telefon,un Samsung Galaxy SII.As sta non stop conectata pe el si daca as putea cred ca as dormi cu el in mana :)) In plus imi place foarte mult la cum fotografiaza,poate si din cauza ca am trecut de la 5MP la 8 :P Acum abia astept sa il infrumusetez cu cateva carcase colorate,insa o sa mai am un pic de asteptat pana merg in alte orase mai mari,pentru ca la mine in oras nu se gasesc decat negre :(



Iar al doilea cadou care m-a bucurat din suflet au fost aceste doua felicitari facute de fratiorii mei la gradi special pentru mine :)




Cam asa a inceput primavara pentru mine si sper ca in continuare sa fie la fel de frumoasa.Sper ca si primavara voastra este la fel de frumoasa si mi-ar face deosebita placere sa citesc cateva randuri despre cum ati intampinat-o si cum va bucurati de ea :) Va pup si astept cu drag comentariile voastre !

18 comentarii:

Dia spunea...

Hey "LA multi ani!". Nu stiam ca ai fratiori asa draguti. Sa te bucuri de toate si sa te vedem si pe lgo cat de des posibil.Te pup:)

Dumitrascu Florentina spunea...

vaaaai a fost ziua ta? cand? si eu tot primavara sunt nascuta, in aprilie.


:(( doar 26?

allesandra spunea...

Pe 4 a fost ziua mea :) Doar 26 ?? Mie si asa mi se par multicei :))

allesandra spunea...

Multumesc ! Te pup

Josephine spunea...

La multi aaaani! :* :* Si eu tot 26 fac anul asta dar in vara :D

allesandra spunea...

Multumesc !!! :* :*

Dumitrascu Florentina spunea...

ti-am facut un tag http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/03/tag-bloggers-i.html#comment-form

allesandra spunea...

Multumesc ! :* O sa il fac si eu :)

Gabriela Streche spunea...

La multi anisori, sa fii fericita! Eu am vazut saptamana asta ca in sfarsit simt cum ma incalzesc cand stau la soare. Pana acum aveam un soare rece si slabut. Iubesc sa vad cum dragul de el prinde forte noi cu fiecare zi ce trece. Ma face deja sa ma gandesc la vara.

Gina-Ionela spunea...

LA MULTI ANI FRUMOSI! Se pare ca esti un pic mai mica decat mine...:P
Tortul arata superb,cred ca a fost delicios! :))

allesandra spunea...

Multumesc !:)

allesandra spunea...

Multumesc!Cred ca a fost bun tortul ca eu am apucat doar o felie sa pap :))

Mad@ spunea...

La multi ani!!! Si eu fac 26 in curand :D

allesandra spunea...

Merci :*

Camy spunea...

La multi ani! :* :*

allesandra spunea...

Multumesc frumos :*

mihaela pojogu spunea...

La multi ani Alle!! cadoul pustilor e unul de suflet, din cele mai pretioase :)

allesandra spunea...

Da,asa e ! Merci mult ! :*

Trimiteți un comentariu