luni, 11 februarie 2013

Birthday wishlist

Buna fetelor :) Astazi am pregatit o postare un pic diferita fata de ce postez eu de obicei pe blog.Nu stiu daca stiti dar foarte curand este ziua mea si chiar ma gandeam ce mi-as dori sa primesc sau de ce nu sa ma cadorisesc singura :)))

Primul lucru care mi-a venit in gand au fost hainutele si mi-au placut cateva bluzite de la H&M ...




Accesorii nu port foarte multe insa bratarile sunt preferatele mele si am gasit aceasta bratara super draguta handmade ...


Iar cand nu port bratarici imi place sa port ceas,iar pentru sezonul ce vine acesta mi se pare superb ...


Desigur ca nu puteau lipsi ojele din wishlist :)) Imi doresc ojele pastelate din noua colectie essence dar si ojele cu glitter ...


Si mi-as mai dori si aceasta oja holografica.M-am indragostit de ea !


Mai pot adauga o oja ? De ceva timp am pus ochii pe Fiji de la Essie.Mi se pare rozul pastel perfect!


De cand am descoperit tartele Yankee Candle m-am indragostit de ele si imi doresc mai multe.Acum ca vine primavara mi-as dori arome fresh,citrice,racoritoare ...



Si nu in ultimul rand imi doresc un telefon nou iar alesul meu este Samsung Galaxy S2 Plus.Am un Samsung cu Android si de cand il am sunt dependenta de el,numai ca nu are ecranul asa mare si nu imi place camera foto.In plus pe S2 il pot inveseli cu diverse carcase colorate :)





Gata!Sper ca nu v-am plictisit si sunt curioase daca va doriti ceva din wishlistul meu :) Va pup!!




9 comentarii:

Miu Miu spunea...

Ce frumi e ceasul :X

Dara spunea...

Iti doresc sa ti se indeplineasca dorintele. Frumos tare cesuletul. Eu am oja de la Essie Fiji, dar sa stii ca nu este roz, bate mai mult spre bej-nude.

allesandra spunea...

Multumesc :) Sper macar cateva dintre ele :)) Spune-mi te rog cum se aplica Fiji?

allesandra spunea...

Daaa!!Tu cu mami sunteti de vina ca au inceput sa imi placa ceasurile Fossil :P

maRyya spunea...

si eu imi doresc glitter toppers de la essence :D

allesandra spunea...

Poate reusim sa punem mana pe ele :)

Gabriela Streche spunea...

Am si eu un ceas Fossil pe wishlist. Sper sa pun mana pe el cat de curand. Ojele sunt pe wishlist constant asa ca nu discutam. Cat despre tartele yakee nu stiu de ce am impresia ca nu se mai gasesc. Din magazine au disparut (lumanari yankee inca sa gasesc) iar pe site nu apar pe nicaieri. Oare care sa fie explicatia?

allesandra spunea...

Sunt si pe site,dar iti dau un pic batai de cap pana le gasesti :)

Ela's Dreams spunea...

foarte dragute dorintele, imi place bluzita de la H&M cea cu guler rotund :)
sper sa ti se indeplineasca toate :P

Trimiteți un comentariu