marți, 13 martie 2012

Random :)

Hello!Din pacate am cam lipsit zilele trecute pentru ca am fost plecata din oras.Dupa cum stiti pe 4 martie a fost ziua mea si am promis ca va arat si voua ce am primit,si sper sa va placa :)

Am primit o placa de intins parul Remington Shine(de care sunt foarte multumita),2glossuri de la Bourjois,un rimel Bourjois,o perie de par,un pandantiv cu inimioara(cadou de 8 Martie de la sotulica),o floare,niste banuti si multe dulciuri(care s-au papat deja :P),iar de la sotul meu am primit un inel frumos de argint,pe care vi-l arat in urmatoare postare,pentru ca merita si o manichiura pe masura .





Iar in weekendul acesta mi-am mai luat inca 4 oje pe care abia astept sa le testez ...


Si astazi mi-a ajuns si pachetelul castigat pe blogul Georgianei,pe care o pup si ii multumesc frumos pentru cadou

Si dupa cum v-am spus aici mi-am facut cadou singura inca doua placute Konad .
Cam asta a fost tot,va tenteaza ceva din acestea?Hugs & kisses ...

12 comentarii:

claudia-gabriela spunea...

ooo ,sa le folosesti sanatoasa toate .. esti iubita nu gluma .)))

allesandra spunea...

:) Multumesc

Dumitrascu Florentina spunea...

frumoase cadouri, o placa de par imi doresc si eu de ziua mea...care va fi in curand :D

allesandra spunea...

Iti tin pumnii sa o primesti :)

Diana spunea...

Ce sot atent ai :)
Sa le folosesti cu placere :)

allesandra spunea...

Multumesc :)

Georgiana spunea...

Sa te bucuri de absolut toate! :) Te pup si eu!

RaL Diaconescu spunea...

Sa le folosesti cu placere :*

allesandra spunea...

multumesc!:*

allesandra spunea...

Merci!!:*

Camy spunea...

La multi ani!
Sa le folosesti cu placere pe toate! :*

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

Trimiteți un comentariu