duminică, 25 decembrie 2011

*** Winner - My first giveaway & Christmas present ***

In primul rand vreau sa va urez Craciun Fericit alaturi de cei dragi si sper ca mosul v-a adus tot ce v-ati dorit :) Iata ca am reusit sa aleg si castigatoarea micului meu giveaway .Va multumesc pentru participare !!Si acum....






iar castigatoarea este .....................





Felicitari :

Andrici Doina Elena !!

Astept un email cu datele tale pe adresa de email :allesandra24@gmail.com


Iar acum vreau sa va arat o parte din ce mi-a adus mosul :D 



In sfarsit am si eu Konad :D I`m very happy !!Maine o sa le si testez ,acum deja sunt epuizata,dar imi doream sa anunt castigatoarea ! Va doresc o seara minunata !

4 comentarii:

Allesandra spunea...

ce norocoasa esti ai avut un mos tare bun :D Pupici

Allesandra spunea...

Craciun fericit!

Allesandra spunea...

Iti multumesc ! La fel si tie ! :*

Allesandra spunea...

Daaaa! Moshul asta trage cu ochiul la ce imi place ;)) Pup!

Trimiteți un comentariu