sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Trash Six Dresses....

In momentul cand am stabilit data nuntii primul gand a fost rochia de mireasa ... Am auzit ca unele fete au trecut printr-un adevarat maraton al alegerii ei,dar la mine alegerea a fost relativ usoara ,iar o data imbracata am simtit ca nu vreau sa o mai dau jos si mereu am sperat sa mai am ocazia sa o mai imbrac!Daca la unele mirese rochitza lor zace uitata in dulap ,sifonata ,eu zic fetelor ca ar trebui scoasa la lumina !Uitati ce poate iesi ....













Iar pentru cele care vreti sa va destindeti ,sa radeti si totodata sa legati prietenii va astept aici! Va pup si va doresc un weekend superb !

11 comentarii:

Allesandra spunea...

Super Sandra!

Allesandra spunea...

Cat de mult imi plac pozele<3
Mireasa e asa frumoasa si naturala:X
Dar si domnisoarele de onoare sunt frumoase.
Frumoasa initiativa:*

Allesandra spunea...

ședința foto a ieșit super! se vede că v-ați distrat :D
superbe toate rochițele :*

Allesandra spunea...

Chiar ne-am distrat ! Multumim! :*

Allesandra spunea...

Toate suntem miresici ! :*

Allesandra spunea...

Merci frumos !:)

Allesandra spunea...

Ups:">:*

Allesandra spunea...

Ce frumos!! ♥♥♥

Allesandra spunea...

Thx ! :*

Allesandra spunea...

ce fain, mi-ar fi placut sa vin si eu :)

Allesandra spunea...

Mai ai timp sa te gandesti,vrem in primavara sa mai organizam un TTD :D

Trimiteți un comentariu